czwartek, 24 marca 2011

Piękno z plusem









ELEGANCJA

Prawdziwa elegancja pochodzi z umysłu.
Jeśli to posiadłaś, reszta pochodzi z niego
- Diana Vreeland




Carmen Dell'Orefice




 Sophia Loren




Beata Tyszkiewicz




SIŁA




Eveline Hall




Twórcza, osobliwa, nieznośna czasem. Nie dokonana w prokreacji, ale w misterium jedności z sobą. Seksualność. W akcie zdolnym powołać niejeden świat, nie tylko ten z łona, ale przede wszystkim z emocji gdzie napędem jest jej wyjątkowe pragnienie zaspokojenia i wola spełnienia siebie. Nawet gdyby droga prowadziła przez piekło, cóż z tego jeśli się nie zaprze i za to nie potępi? 
Zbawi się.
Zjednoczy.
Uwolni.
KOBIETA PRAWDZIWA.   






Dafne Selfe




Vivienne Westwood
 


 
CHARAKTER

Tysiące twarzy, setki miraży,
To człowiek tworzy metamorfozy
- Kora Jackowska



Nancy Ozelli





Eveline Hall





 Kora




Hellen Mirren





DYSTANS




Lauren Hutton




 Dafne Selfe



DYSTANS = SPEŁNIENIE





Helen Mirren




Beata Tyszkiewicz





KREATYWNOŚĆ

Jest coś strasznego w sposobie, w jaki teraz ubierają się ludzie.
Każdy chce wyglądać tak samo a jednocześnie każdy chce być naturalny
- Vivienne Westwood







Iris Apfel





 Franca Sozzani




Debbie Harry




Gitte Lee







Natura jest nieskończenie skandaliczna
- Isabella Rosselini 

(via Seduce Me)







Młodość, starość 
umysłu stany,  
stany umysłu swobodne ...














1 komentarz:

Anna pisze...

piękno kobiety dojrzałej!
trzeba się starzeć z godnością i przywyknąć do swojego nowego wyglądu... to jest moje motto, ja jestem dojrzałą kobietą , akceptuję siebie, ale mój umysł cały czas jest młody! nie mam nawyków babci! to bardzo zbliża mnie do młodych ludzi:)i cały czas mam wrażenie , że mój czas stanął w miejscu!
polecam paniom po 50-tce!

Prześlij komentarz